رييس اداره راهداري وحمل ونقل جاده اي شهرستان نيشابور در راستاي حفاظت و صيانت از حريم قانوني راه ها از جمع آوري و رفع ۶مورد تجاوز به حريم راه اين شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومي اداره راهداري وحمل ونقل جاده اي خراسان رضوی، مجيد مفيدي فر رييس اداره راهداري وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابوربا اعلام اين خبر و در پي لزوم كنترل و ايمن سازي حاشيه راهها گفت : با بررسي اكيپ ناظرحفاظت حريم راه اين اداره از هرگونه تجاوز به حريم راه مطابق قانون برخورد و تمام مستحدثاتي كه موجب خرابي و ايجاد نا امني ميشود قلع و قمع ميگردد.

  رييس اداره راهداري وحمل و نقل جاده اي شهرستان نيشابور در خصوص حفاظت از حريم راه در ۶ ماهه اول سال جاري گفت : تعداد ۶ مورد برخورد و قلع و قمع ساخت و ساز غير مجاز در حريم راه ، جمع آوري ۵۰ اصله نهال كاشته شده  ، ۴۳ مورد شناسايي وجلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز ، يك مورد انسداد راه دسترسي غير مجاز معدن سنگ و جمع آوري دستفروشان حاشيه  راه كه بيش از يكصد مورد بوده ،  انجام شده است .

وي در خصوص چگونگي برخورد با موارد انجام شده فوق افزود : ابتدا در طي دو مرحله با صدور اخطاريه كه به موجب آن ساخت و ساز و تجاوز به حريم متوقف و سپس در صورت عدم توجه به اخطاريه ها  و نگرفتن مجوز مورد نياز با گرفتن حكم قضايي ، توسط  عوامل راهداري بناهاي مذكور  تخريب وآثار تجاوز به حريم  جمع آوري گرديده است .

مفيدي فر در پايان گفت : حفظ وصيانت از حريم راهها نيازمند همكاري و هماهنگي همه جانبه نهادهاي قضايي و انتظامي با  اداره راهداري وحمل و نقل جاده اي مي باشد كه اين مورد خوشبختانه با هماهنگي هاي به عمل آمده در اين شهرستان تحقق پيدا كرده ، اميد است كه با اين تعامل ها بتوانيم همچون گذشته  درآينده نيز در راستاي حفاظت و صيانت از حريم راهها گامهاي موثرتري برداريم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *